Danish Hussain
Danish Hussain

“Τι κρύβεται πίσω από τις δύσκολες συμπεριφορές των παιδιών;”

Με μεγάλη χαρά το πρώτο διαδικτυακό μου σεμινάριο φιλοξενείται στο Parenting Courses.gr μια πλατφόρμα διαδικτυακών Σεμιναρίων με βιντεομαθήματα για γονείς!

Το σεμινάριο “Τι κρύβεται πίσω από τις δύσκολες συμπεριφορές των παιδιών;” είναι μια προσέγγιση που διευκολύνει τους γονείς να αναγνωρίσουν τι έχει ανάγκη το παιδί τους, πίσω από τις συμπεριφορές του και περιέχει ότι χρειάζεσαι να γνωρίζεις για να ενδυναμώσεις την σχέση με το παιδί σου.

Υπάρχουν συμπεριφορές των παιδιών που αδυνατείτε να κατανοήσετε και να διαχειριστείτε;
Παρατηρείτε τον εαυτό σας να γίνεται άλλοτε τιμωρητικός κι άλλοτε επιτρεπτικός χωρίς αποτέλεσμα;

Όλοι οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι θεραπευτές προσπαθούν πολύ να διατηρήσουν μια αρμονική σχέση με τα παιδιά. Συχνά, όμως, στην προσπάθειά τους να βάλουν όρια και να περιορίσουν συμπεριφορές, σε συνδυασμό με την κούραση της καθημερινότητας, νιώθουν ότι χάνουν τον τρόπο και έτσι οι συγκρούσεις, η τιμωρία ή η ανταμοιβή φαντάζουν μονόδρομος.

Στην καθημερινότητά τους τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με καταστάσεις στο σχολείο, στις κοινωνικές τους σχέσεις και στο σπίτι που είναι ιδιαίτερα περίπλοκες για τη συναισθηματική τους ωριμότητα, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζονται από συναισθήματα άγχους, θυμού, λύπης, απογοήτευσης και φόβου.
Συχνά όταν μοιράζονται μαζί μας τα προβλήματά τους, νιώθουμε ότι δεν μπορούμε να τα βοηθήσουμε όσο θα θέλαμε. Έτσι τα προβλήματα και οι συναισθηματικές αντιδράσεις παραμένουν, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται σημαντικά η συμπεριφορά και η αυτοεικόνα του παιδιού.

Στην πλατφόρμα μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer του σεμιναρίου και να το μοιραστείτε με άλλους γονείς που σας ενώνει η ίδια επιθυμία, να απολαύσετε το ταξίδι της γονεΪκότητας! https://www.parentingcourses.gr/courses/duskoles-sumperifores?fbclid=IwAR1jEywjjHTOpDBxfiXNMtB_t-r_rwbGtEo_ngMWn5XnWiUEMqDyKMC5EyI

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Book An Appointment

Danish Hussain
Home About Us Case Studies Contact Us Free Trial HighLevel vs ActiveCampaign HighLevel vs ClickFunnels HighLevel vs HubSpot HighLevel vs Keap HighLevel vs Kartra HighLevel vs Klaviyo HighLevel vs LinkTree HighLevel vs Salesforce HighLevel vs SharpSpring HighLevel vs Vendasta HighLevel vs Zoho Privacy Policy Services A2P 10DLC Registration Ad-Hoc Support Automation Setup Bing Webmaster Setup Calendar Setup Dashboard Branding Domain Setup Email Development Facebook Pixel Installation Funnel Web Designing Google Analytics Setup Integrations Google Search Console Setup Landing Page Development SaaS Setup Subaccount Setup Technical Support WordPress to GoHighLevel Terms & Conditions Blogs WhatsApp Business Management with HighLevel What is Affiliate Marketing? White Label SaaS: A Beginner's Guide for Agencies & Entrepreneurs HighLevel Variables: A Comprehensive Guide Boost Your Online Content with Blog Builder from HighLevel How to Set Up Your GoHighLevel Account: A Step-by-Step Guide HighLevel AI Integration Top 10 GoHighLevel Features You Must Know Get Started with HighLevel with These Quick Wins GoHighLevel Competitors: Which CRM is Right for You? Start an Agency with HighLevel What is Digital Marketing? Build a Funnel with HighLevel HighLevel vs Other Marketing Tools Maximizing Targeted Lead Generation with GoHighLevel Top HubSpot Alternatives for Startups and Marketers 9 Best ActiveCampaign Alternatives for Marketers The Evolving Role of the Best CRM for Digital Marketing Agencies B2B vs B2C: How HighLevel Helps with Both What is B2B Sales and B2C Sales? A Beginner's Guide to Form Building How to Get More Google Reviews How to Use AI-Powered Tools to Maximize Your Marketing Building Profitable Relationships with Contact Consolidation Tools by HighLevel Becoming a GoHighLevel Marketing Automation Specialist Creating a Seamless Agency Ecosystem with HighLevel Integrations 3 Customer Retention Strategies for Your Agency How to Enhance Client Understanding of Marketing Strategies Leveraging Loss Aversion and Scarcity-Based CTAs for Optimal Conversion
Home About Us Services Contact Us Blogs